پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3567
-
الف
+

جشنواره سراسری آواها و نواهای رضوی برگزار می‌شود

فراخوان سومین جشنواره سراسری آواها و نواهای رضوی منتشر شد.

فراخوان سومین جشنواره سراسری آواها و نواهای رضوی منتشر شد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی وزارت ارشاد، سومین جشنواره سراسری آواها و نواهای رضوی از سری برنامه های شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) فراخوان خود را منتشر کرد.

به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) و بزرگداشت حضرت احمدبن موسی (شاهچراغ) (ع) و همزمان با دهه كرامت، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران سومین جشنواره سراسری آواها و نواهای رضوی را برگزار می کند.

اهداف این جشنواره شامل اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره اهل بیت (ع) به ویژه حضرت امام رضا، تجلیل از تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گسترده تر این عرصه معنوی و همچنین تولید و نشر آواها و نواهای مذهبی در حوزه فرهنگ رضوی است.

همچنین، این جشنواره در دوره سوم برگزاری با کمی تغییر در دو بخش رقابتی، غیر رقابتی برگزار خواهد شد. بخش رقابتی این جشنواره شامل ساخت ملودی، آهنگسازی و تنظیم با موضوع رضوی و بخش غیر رقابتی آن شامل موسیقی اقوامِ نواحی مختلف ایران، مرور آثار تولید شده، کُرال و آکاپلا، موسیقی ردیف _ دستگاهی، موسیقی پاپ و بخش ملل است.

دبیر دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره را اول تیرماه 97 و زمان برگزاری جشنواره را همزمان با دهه کرامت اعلام کرد.

ه خ/ ص گ

نظر شما
ارسال نظر